6 aylık evliyim 5 aylık da gebeyim çok giderlerimiz oldu borç vs kontrollerimi özel de yaptırıyorum doğum fiyatları çok pahalı nasıl yaparız ederiz bilmiyorum kontrol özel de yapıp doğumu devlete giden var mı gidilirse nasıl olur devlete normal de bile sıra almak zor bilgisi olan yardımcı olabilir mi ?