Kızlar 6+5 de ilk kontorole gitiim 2ultrasonda kalp atışı duyulmadı ,ama vajinal ultrasonda kalp atışının olduğunu sadece duyamayız şuan dediler çunku çok kuçuk ve zarar gore bilir dedi doktor
çok korkuyorum çunku ilk gebeliğim 17haftada bebeğimin kalbi durdu,
sizce ne yapmalıyım korkulacak bir şey var mı ?😢