kizannesi_1004 Gizemii benim ki aynı gün çıktı hastaneden hastaneye değişiyor ama sizinki de çoktan çıkmıştır e nabızda hemen gözükmeyebilir
Sahin1 Enabızdan bakıyorsanız çıkmamış gözükebilir ama hastaneye giderseniz sonucunuz çoktan çıkmıştır büyük ihtimalle. 3 günde çıktı benim devlet hastanesinde dediğim gibi enabıza düşmemişti
Gizemii Hastanedede baktilar ama cikmadi cuma gunu hastanedeydim ama cikmamisti doktorum 2 hafta icinde cikar demisti ama hala yok ense kalinligi biraz fazla ciktigi icin gergindim cikmayinca daha cok geriliyorum vallahi
Gizemii Arkadaslar merhaba bugun ikili tarama testiyle alakali bi sonuc cikti ama sadece iki deger var risk tablosu felan hicbir sey yok sizinkide boylemiydi ben anlamadim gitti