Sebnem1 ben ne yazıkki ilk hamileliğimde kullandım, 2. geliyor yine bırakamıyorum. Neler denedik neler yaptık nerelere gittik anlatamam ama resmen krize giriyordum. Çok kötü bir bağımlılık.. bu durumu yapamayan bilemez başına gelmeyende bıdı bıdı öter anca.
ben içtim ama umarım siz içiyorsanızda bırakırsınız, allah hepimizi bu illetten kurtarsın🙏🏼