Dnurr 8+5 teyim.Yumurta asla yiyemiyorum yesem de kusuyorum siz nasıl baş ediyorsunuz?Var mı benim gibi olan?
Hhilall37 Dnurr ben de o haftalarda yiyemedim ama kendimi de zorlamadım bu sefer tamamen tiksinirim diye 14. Haftadan sonra yemeye başladım şuan her gün yiyorum 19+4 olduk 🤗
Mimik Zorlama kendini, bu kez tamamen tiksinirsin, Baska yollar dene, kahvaltida krep falan yap… Olmazsa da biraz ara ver…
Dnurr Hhilall37 Sağlıkla kucağınıza alın inşallah bebişinizi 😍 çok sağolun tavsiyeniz için ben de bir süre ara vermeyi düşünüyorum
Kumru_ Dnurr Ben de yiyemiyorum 30haftalık oldum ama durum ayni. Ama yemek yapmadığım gün akşam kahvaltısı yaparız o zaman menemen/ patatesli yumurta vs yiyebiliyorum😄siz de arada bir akşamları deneyin belki işe yarar
Merviktu Dnurr normalde ayda 2 koli yumurta yerim ki bazen yetmez. 4. Ayıma girdim ağzıma koymayı bırak tvde falan bile birini yumurta kırarken görünce midem bulanıyor. Çok da dert etme. Zorlarsan kendini iyice tiksinirsin. Et süt yumurta hiç bir hayvansal proteini tüketemedim. Şimdi yavaş yavaş balıktan ve tavuktan tiksinmem geçti. Öyle öyle başlıyorum.
Dnurr Merviktu ben de çok üstüne gitmeyeyim diyorum dediğiniz gibi tiksinicem ve hiç bir zaman yiyemeyeceğim.İnşallah alışırız bu süreçlere 🙏🏻