Aysekadir ben ağrım olduğu için evimize yakın diye gitmiştim bir kere Fidan hanım vardı pazar günü nobetciydi normalde hafta içi de oradaymış çok ilgilenmişti benimle sağolsun çok iyi bir kadındı genç birisi. 120 TL vermiştim biriside doğuma gelmişti o sırada 2800 mü ne tam hatırlamıyorum öyle bir para demişlerdi daha fazlası yoktur az olabilir