etopal canim benim öncelikle hic moralini bozup kendini bırakma hepimiz atlattık benimde kemik ve eklem ağrılarım çoktu herkeste ayri seyrediyor ben neler yaptim; hergün duşa girdim gözüm aldıkça 2 kere 3 kere buharını çektim burnum genzimi.tikali gibiydi okyanus suyu sıktım, doktorum günde 3 parol içebilirsiniz dedi yemem içmeme dikkat edip ilk başlarda 3 sonra 2 sonra 1 e dusurdüm kuruyemis meyve, corba ne varsa tüket zaten arkadaşlarda yazmışlar boğazına sıcak Havlu sarabilirsin ve suyunu sıcağa yakın iç ınsalalh birkacgune atlatırsın hani bilmiyorum doktorun başka ilaç verdiği ama ilaçlarını kullan mutlaka antibiyotik te olsa ben corasprinde almıştım günde 1 tane bu arada Rabbimden sana acil şifalar diliyorum evet biraz uzun bir süreç ama iyileseceksin Rabbim.korur seni☘🌸