mavili123 Merhaba arkadaşlar, bebeğimiz için joie gemm puset aldık hastane çıkışında da kullanalım diye ancak bebeği içine koyunca çocuk iki büklüm kalıyor. Bebeğim erken doğduğu için biraz küçük o yüzden mi yoksa bunun bir yöntemi mi var biliyor musunuz
Kuzucccum mavili123 ben de koyunca öyle duruyor çocuğuma acıdım 😂😂 altına bır şey koyun ıstersenız yada yukarıya doğru çıkarın bebişi
Ysmn311111 mavili123 yeni doğdunda ben içine kalın battaniye koyuyordum benim oğlumda küçüktü iki büklüm oluyordu şimdi 2 buçuk aylık bişey koymadan kullanıyorum
mavili123 Ysmn311111 bunu da denedik yine boynu yamuldu biz mi beceremedik acaba nasıl koyuyordunuz hazırda fotoğrafı var mı
Ysmn311111 mavili123 yok fotoğraf ama büyük kalın battaniye ikiye katlayıp koyuyordum iyi oluyordu öyle
Hafizeplt mavili123 banada garip geldi onun için altına battaniyesini seriyorum beli destekli olsun birşeyler serin sizde altına🥰
Pelit7 mavili123 anne karnında da o pozisyonda duruyor bebekler zaten dümdüz durması imkansız yani size iki büklüm gibi gözüken duruş pozisyonu bebeklerin en rahat ettiği pozisyon. Pusetler dünya standartlarına göre yapıyor. Sakıncalı olsa üretimini durdururlar. Sakın battaniye vs. Desteklicem diye uğraşmayın öyle olması gerekse öyle yapın diye söyler doktorlar ve satıcılar sadece altına kumaşı terletmemesi için bir müslin örtmeniz yeterli ve muhakkak kemerleri takılı olsun. İçiniz rahat olsun yani 🌸
bahtnurr1 mavili123 Puset minderi ve beline destek olarak havlu battaniye falan koy canım herkes için aynı problem mevcut 😊