ZZeynepP1903 437 gram oldugunu söyledi doktorum gayet güzel dedi ama siZce nasıl iyi mi ? Sizin bebişlerin bu haftalarda kiloları nasıldı 🤗
1425 ZZeynepP1903 Doktor iyi demişse öyledir İNŞALLAH. Bebişlerimizi sağsalim sağlıklı bir şekilde kucaklarımıza almayı nasip etsin RABBiM aaamiinnn🤲🏻🤲🏻🤲🏻Biz de ayın 16sında gideceğiz doktora 20.haftamdayım şuan hala bile iştahsızlık var 😔 İNŞALLAH doktora gidince güzel haberler alırım yine de 🤲🏻
Gizemin-minnakI @ZZeynepP1903 gayet iyi . Benimde 21. Haftada o civardaydı. Bundan sonra daha hızlı kg almaya başlıyorlar zaten 😊
ZZeynepP1903 1425 amin amin 🤲🏻 hiç iştahsızlıgı dert etmeyın benim hala kusmam var ne yesem cıkarıyorum. Hiç kendım kilo almamısım aldıklarımı bile vermişim hatta merak etmeyin bebeginiz etkılenmez insallah güzel sonuc alırsınız 😍