Elika0 ay-se evet ama bu süreçte yemiyorum. 22 haftadayım sadece bir kere yedim bir daha yemem doğumdan sonra kesin yerim 😂
Samiyusuf56 ay-se bende toprak aserdim diğer hamileliklerimde,az da olsa yedim valla binsıkıntı olmadı şükür
ay-se Elika0 içecek olarak benzin ara sıcak kum üzerine çamur ana yemek 0.9 , 0.7 uç kokteyl olsun tatlı olarak da zift olabilir üzerinede beyaz oje 😂😂
Samiyusuf56 ay-se cnm İnan bende aserdiğim dönemler boş arazı gibi bir yerde dokunulmamış yerlerden Cok az aldığım olmuş,Cok zor ya elimizde olmuyor🥺ama bu hamileliğimde Cok şükür canım istemiyor,inşallah istemezde 😂
Samiyusuf56 ay-se cnm 3 cocumdada az da olsa tadına bakıp yedim şükür birsey olmadı,annem de bize hamileyken toprak aseriyormuş🥺ne kadar tuhaf ya😂
ay-se Samiyusuf56 eğer şuanki gebeliğinizde aşermediyseniz bu pika sendromu değildir çok sevindim sizin adınıza☺️ Fakat mesela ben demir eksikliğiyle aşermeye başladım değerlerim normale döndü hala canım deliler gibi istiyor ağzım yüzüm yara oldu canımın istemesinden kaldı bu istek bende yani evim bahçeli kendimi zor tutuyorum yesem içindeki bakteriler bebeğe zarar verecek 😭 psikolojik bir tranva 😕