Mom62266 canım bende beyhekim doktoruna gidiyorum kendi özel muayenehanesi var doğumu beyhekim’de yaptırıyomuş ali gülsoy geçen fiyat sordum normal değumda sezeryan da 3 bin lira dedi bnim arkadaşımda orda doğum yaptı 2 yıl önce oda 3 bin verdim dedi yatışı faln içinde