Gizem29
Canim ben ailemden hickimseyle.gorusmuyorum en yakinimdan en uzaga.
Ki onların tercihi bu.
Ne komsum var ne de dostum seni çok iyi anlıyorum..
Ben istediğim her şeyi kendim aldım kendi mutlulugum için sende oyle yap bak şükür eslerimiz yanimizda.
Bugun o kadar sıkılıyorum ki sanki patlicam.
39.5 oldum bebis dogmuyor 3 yaşında oglum var onla avunuyorum biraz iste bugun dışarıya çıkıp dolasim diyorum havada çok sicak..aglasam geçmiyor...