Kızlar 3 gündür gün içinde ara ara üstelik bir de kızımla evde yalnızken birden gözüm kararıyor ve kendimi zorla koltuğa atabiliyorum.Birden ayaklarımın bağı çözülüyor,kanım çekiliyor ve baş dönmesi yaşıyorum.Ayaklarımı dikince ve dinlenince neyse ki geçiyor.16 haftalığım ve demir değerlerim biraz düşük yani 10.Perşembe günü randevum var o gün doktoruma soracağım ama benim gibi olanların fikirlerini merak ediyorum,neler yapıyorsunuz ? Bir gün yere düşcem diye korkuyorum yalnızken.Olmaması için neler önerirsiniz ?