Aysenrr20 ben gidiyorum canım tansiyon hastasıyım o yüzden . Riskli gebeliklerde perinatolojiye gidiliyor. Örnek olarak geçmişte düşük hikayesi olanlar, erken doğum riski olanlar,şeker tansiyon rahatsızlığı olanlar,anormal bebek, gelişim geriliği,kan uyuşmazlığı,çoğul gebelik,amniyon sıvı fazlalığı azlığı, down sendromu riski gibi gibi işte . Aklıma gelmeyenlerde var. Sonuç olarak doktorun bir risk gördüyse perinatolojiye yönlendiriyor