Burcudag01 cahillesohbetikestim Ay benimde alp oğlumun adi Alparslan ama ben Alpo diyorum şimdiden 🤣🤣
Kbrmm7 Burcudag01 inşallah canım benim hepimiz sağlıcakla kavuşuruz yavrularımıza Allahın izniyle 🥰🤲🏻🤲🏻
Burcudag01 Sevgi_kuscu Rabbim yar ve yardımcın olsun acısını göstermesin benim de vardı şükür atlattım iyi düşün kendine dikkat et hep uzan dinlen yorma kendini canım 🙏🏻
Burcudag01 Polyannaa123 ekmek kordondan su keseden neden gelmek istesin ki dışarıda hayat çok pahalı bence haklı olarak gelmiyor rahati yerinde 🥰🥰😍😍
Burcudag01 GizeMustafa dimii benimde bugün düştü 2li rakamlara ve bir tuhaf oldum 🥰😍 saglicakla gelsinler inşallah
cahillesohbetikestim Burcudag01 yaaa adaşımız biz de Alparslan beyimizi bekliyoruz bende Alp oğlan diye sesleniyorum 🤣🦁🧿💙
Kbrmm7 melegim_ve_ben Yaa Allah nasip ederse gününüz ne zaman 🥰🥰 hayırlı evlat olsun inşallah sağsalim ağrısız acısız kavuşun yavrunuza 🤲🏻💕💕
melegim_ve_ben Kbrmm7 Aminnnn çok teşekkür ederim 🤲Hepimizin evlatları sağlıkla gelsin😍 Uygulamaya göre son 13 ama Çarşamba bizim sezeryan günümüz 👼