1anneadayiii ben ideal kilomu üstünde hamile kaldım ve gebelik öncesi üç ay ve şu an 22 haftalık hamileyim hep omega 3,multivitamin, d vitamini gerekli görürse demir içtim. Şişsem sanırım ben şişer patlardım. Lütfen böyle şeylere inanmayın vucudunuzda asıl eksiklik olduğu zaman kilo verememe, ödem, çarpıntı nefes darlığı oluyor hamile iken ekstra kullanmamız gerekebiliyor. Şaşırıyorum milletin lafıyla vitaminlerini kullanmayanlara bizde keyfimizden içmiyoruz ki