Merhabalar herkese çok anlayamasam da henüz 4 günlük taze bir anneyim 😂 sütüm ilk 2 gun gelmedi 3. Gün çok az gelmeye başladı fakat sol göğsüm biraz diğerine göre şişti ve emziemeye çalışırken oldukça fazla ağrıyor. Sizce bu neden olmuştur yanlış bişeler mi yapıyorum? Agrımı ve acımı hafifletmek için yapabılcegım bişeler varmı?