Benim de ağrıyor ara ara kasıklarım, karnım ve hatta pelvik kemiklerim. İdrar enfeksiyonu olabilir diye test yapıldı ama bir şey çıkmadı, hatta doktor nst’ye bile bağladı sancı vs yokmuş çok şükür. Yani her şey yolundayken artık böyle ağrılarımız olması normal ben de 30+5 haftadayım şu anda. Bana kendini çok yorma dedi doktorum 34.haftaya kadar dikkat et diye:)