Ay içimi rahatlattınız bende başka bir durum mu var diye korkuyordum hastahaneye gitmeye :)
ozmn acıya dayanmaya devam edeceğim mecbur, bol baticonlu günler var ben daha yarısındaymışım 🙂
alllah kolaylık versin herkese doğum sonrasıda ayrı bir süreçmiş.