asil58 ben de yaşadım o haftalarda. Ağrı sadece sağ tarafımdaydı ama kesintisiz 1 hafta ağrıdı resmen gözlerime vuruyordu ağrısı. Migren olabilir dedim ama bilmiyorum ben de gitmedim doktora zaten röntgen falan çekilmiyor diye yanında başka şikayetim de yoktu baş dönmesi bulantı vs gibi sonra geçti kendiliğinden çok şükür inşallah geçer sizin de