Merhabalar, 32+4 haftalığız dün ve bugün aralıklarla devam eden aşırı şiddetli olmayan regl ağrısı gibi ağrılar oluyor yürürken ya da ayağa kalkarken vs. İnternette bilimsel kaynaklara baktığımda normal karşılandığını gördüm, en son cumartesi günü kontrole gittim bebekte ve ona giden damarlarda vir sorun görünmedi. Bu durumu yaşayanlar var mı, normal mi? 😌😬