meryemmm30 Tüp bebek sürecine amh düşük oldugu için başladım benim gibi bekleyen süreçte olan arkadaşlarım gelin toplanlaım inşallah hepimizin sonu pozitif olur 🤲
Mucizebekliyorum2 meryemmm30 merhaba canım bişey sorabilirmiyim tüp bebek yaptırmak için ön görüşme ücretsizmi oluyo ilk sonuclarınızı alıp gittiğinizde nasıl bir yol izlemek lazım öğrenmek için
esmanurky meryemmm30 bende kasım ayında başlamayı düşünüyorum kuzular adet olduğunuzda mı gidiyorsunuz doktora bitince mi yumurta toplama işlemi nasıl oluyor
Deletedmom_9 meryemmm30 biz de tüp bebeğe başladık yumurta toplama oldu transfer 2 adet sonra olcak onu bekliyorum siz hangi süreçtesiniz
Minigimibekliyorum Mucizebekliyorum2 ücretsiz olan hastanelerde var illa muayene edipte ücret isteyende var değişiyor.ben ankara bahçeci tüp merkezinde yaptım ucretsizdi.hormon tahlillerimi eşimin sperm tahlilini rahim filmini götürdüm
Mucizebekliyorum2 Minigimibekliyorum orası hakkında şikayetlerini okudum ilk görüşme ücretsiz denilip zorla 750 tl ödetildi falan filan yazıyodu bazılarına yanlıs tedavi uygulamıslar falan ilk oraya bakmıstım şikayetleri okuyunca kararsız kaldım ama bunlar istanbulda olanlar için yazıyodu tabi sizin gittiğiniz yeri bilemem
Minigimibekliyorum Mucizebekliyorum2 yok hayır ben ödemedim.girusmeye gittik.hatta folik asit d vitamini falan yazdı.hicbir şekilde ücret ödemedik.Daha sonra adetin 2. Günü gittim tedaviye başladım ozman muayene ücreti ve tedavinjn ilk ödemesini yaptım..
Minigimibekliyorum Mucizebekliyorum2 eğer istanbuldaysaniz memoril semra kahraman öneririm ablamin 10 sene sonra orda oldu.bende normalde istambulda oturuyordum ama ankara gelin geldim.oyuzden burda yaptım.yiksa bende istanbul memorilde yapacaktım.
Minigimibekliyorum esmanurky evet adetin 2. Günü gidiyorsunuz.iğnelerle yumurtalar büyütülüyor 10 günlük bi süreç daha sonra yjmurtalar toplanıyor.
meryemmm30 esmanurky adet olunca doktora gidip muayene ve tahliller oluyorsun doktor uygun görürse hemen başlıyorsunuz
esmanurky Minigimibekliyorum canım ben bu ay kendiliğinden hamile kaldım 🤲🥰🥰🙈 yoksa bizde gidiyorduk Rabbim isteyen herkese versin