Kızlar merhaba , 24 haftalık gebeyim ve çalışıyorum ofiste ki çoğu kişi soğuk algınlığına yakalandı bende ne kadar dikkat etsemde yakalandım bugün boğazım çok kötü ve burun akıntım var ne iyi gelir şimdi sıcak suya limon ve bal karıştırdım ama sizin bildiğiniz başka yöntemler varsa alabilirim biraz da korkuyorum bişey olmaz dimi