Merhaba kızlar 36 haftalık gebeyim 2 hafa sonra sezeryan. Olucam kendi isteğimle. Hem normal hem sezeryandan korkuyorum 36 37 haftAda kendiliğinden suyumun gelmesi olasılığı kaç acaba ☺️ Cünkü bi yandanda evde sancım başlasın. Hastaneye gititiğimizde sezeryan icin geç olsun çocuk Geliyor olsun istiyorum bi yandan seseryan kafam karmaşık 😂