BabyLoveeee dün itibariyle çok fena gribe yakalandımm,bir an önce iyileşebilmem için önerileriniz neler?bitki çayını da yasak diyorlar😣
nisaninannesi2 BabyLoveeee Bende yeni atlatıyorum. Biraz zencefil ve ıhlamur içebilirsiniz. Çok geçmiş olsun. Bol bol c vitamini alın. Hastalık normalden biraz uzun sürüyor ilaç almayınca yani bende öyle oldu, en kısa sürede iyileşirsiniz umarım. Günde 1-2 parolda içebilirsin dedi doktorum ağrı için.
Ayse-hasan BabyLoveeee bende geçen hafta olmustum kemik suyu çorbası yap ben antepin beyran çorbasıni yapmistım bol sarımsakli antibiyotik niyetine , bol bol meyve tüket
Mom54544 BabyLoveeee Bende yeni yeni atlatiyorum 2 haftayı devirdik nerdeyse ilaçsız sabah akşam ohlamur içtim 4 5 gün ilk etapta daha sonra süte incir kattım oksuruge iyi gelsin diye daha sonra suyla keçiboynuzu kaynattım içtim öksürük azaldı bugün heralde inşallah dizinde geçer kaç haftalık olduğunuzu yazmamissiniz ben 39 küsürüm diye denedim tabi bunları erkense doktora sormak lazım
Cigdemarslan Bende yeni yeni atlatıyorum ve zencefil limon içerek iyi oldum kesinlikle tavsiye ederim . Malum gebelik ve ilaç , bitki çayı vs. Kullanamıyoruz. Bol bol C vitamini ve zencefil çayı içebilirsin.
Fatmanurtrlk Bende 3 gundur gribim bitki cayi yasak dedi doktorum bol bol limonlu cay iciyorum faydasini gordum
BabyLoveeee teşekkür ederim hepinize bilgileriniz için şu an 19 haftalığım aile hekimim covid testine git diyor direk hiç bilgi vermiyor,covid olmasa ne yapacaklarmış şaşırdım ben artık.