Dilekcnkn Asterujdndl Kasık ağrısı , sırt ağrısı , adet olcak gibi ağrılar normal bu haftalarda adet olman gerekiyordu çünkü ama kanaman olur , ağrı çok şiddetlenir hastahaneye git o zaman .
kitapsever Asterujdndl canim cok normal bu agrilar bende dun ogrendim 4 haftalik benimkide suan ama agrin siddetlenir ve kanaman baslarda doktora gitmelisin