slnydyr Liyaa rahim ağzında tıpa görevi görüyormuş o madde. Doğum başlamasına yakın, rahim ağzı açılınca vücut atıyormuş ama herkes fark etmeyebilir diye okudum hep. Nişan kesin gelecek ya da göreceksiniz diye bi kural yokmuş yani. 🤷🏼♀️🤔
Liyaa BusraUras Ama muhakkak gelmesi gerekiyor dimi😂yani daha doğrusu doğum sirasind aflan da mı geliorm mesela suyu patlamayıp doğum anında patlatılan o grdm Nişan da böyle bir şey varmi
elifkrs Liyaa benimde doğum anında patlatıldı suyum ama sancıyı cektiğim sürece o gece hep nişanım geldi ☺️ sanırım açılma oldukca geliyor nişan