gulcecece Arkadaşlar merhaba Diyarbakır memorialde doğum yapan var mı? Memorialin sitesinde böyle bir şey gördüm bu hizmetler her doğumda oluyor mu? Biliyor musunuz?
hepoyleolurzaten gulcecece Ben Ankara Memorial da doğum yaptım, doktorum dışarıdandı o yüzden doğum paketimiz ayrıydı ama yazılanlar doğru 🤗
pamuktenlim gulcecece evet doğru kuzenimde burda doğum yaptı bizlere sms ile bildirmişlerdi bebek doğunca yazılanlar doğru yani
balbebek412 gulcecece ben iki yil once dogum yaptim. Bazilari var ama bazilari yoktu. Simdi bilmiyorum. Nasipse martta ikinci dogumum, kontrole gidince sorarim doktoruma 🤗
esra572 gulcecece ilk rutin muane topuk kanı vs içinde ama oda suslemesi pandemiden dolayi yasaklandi lohusa serbeti veriyolarlar 1lt SMS olayo bitmis galiba dogum yapan arkdslrma hiç ama bilgisi verilmemis
Kubra3344 Ben de Neval hocada takipteyim ayın 15 inde soracağım doğum paketinin içeriğini ben de merak ediyorum
gulcecece Kubra3344 öğrendiğinizde buraya yazabilirseniz sevinirim ben de burhan hocadayım henüz sormadım 😊
balbebek412 Oznurcakir evet sezaryen, normal planliyordu yunus bey aslinda ama benim onceden bazi saglik sorunlarim vardi, sezaryen oldu o yuzden. 🤗
gulcecece Annenaz her doktorun kendi fiyatı var ben de henüz tam öğrenmedim doğumuma 14 hafta var bir aksilik olmazsa bir kaç hafta sonra öğreneceğiz
Oznurcakir balbebek412 ay hayırlısı olmuş bende çok isterim normal tanı o günleri görmek nasip olursa 😊
esra572 Annenaz hiç önermem zaten doguma nöbetçi doktor giriyor devletten farkı yok memorialle aynı parayi alıyor iceriye es bile almiyor
balbebek412 Buglemebrr inan net bilgim yok, ama geceb gun bi arkadasimiz icin hastaneyi arayip sorduk 3.900 dediler. Kurum indirimi filanda oluyor. Yani net ne kadar olur hoc sormadim.
Gulsah1616 Buglemebrr ben de Yunus hocaya gidiyorum iki hafta önce normal doğum fiyatı . 3.750 dendi ama sezeryanla fiyatı farklı mı bilmiyorum. Girişlerimiz öğretmen indirimli ama doğum ücreti de indirime dahil mi onu da bilmiyorum 🤷♀️
pamuktenlim gulcecece aynen diyarbakırdı valla şerbeti vardı sms bilgilendirmede vardı kendisi zaten sağlıkçıydı indirimden yararlanmıştı ama pek bi bilgim yok paket mi aldı başka bşy mi