Elcnbykckr Merhaba arkadaslar 2.gebeliğim 29haftalığız. gögsümden bir kac kez sıvı gelmiş ben sonradan sütyenimden anladım. Bunu doktora danışan varmı ? göğüslerime ellemiyorum bu arada. Kendiliğinden geliyor belli ki.
2005_aysn Elcnbykckr merhaba bu cok normal ilk gebeliginiz mi bebek dogmadan once boyle gelir annesi korkulacak bisey yok
2-prensesannesiii Elcnbykckr Normal birşey korkma yani. Göğüsler artık kendini doğuma hazırlıyor süt depoluyor 😍
Hilal-95 Elcnbykckr bende dün aynı postu paylaştım hepde senın haftadanda olduğunu okumuştum genelde 28 29 da gelıyor benm 33 oldu duş aldım cıktım göğüsümden beyaz süt gelmişti belkı daha önce geldı benmi fark etmedım anlamadm ama normalmiş baya araştırdım
Elcnbykckr 2005_aysn hayır 2.gebeliğim ama ilk gebelikte basıma gelmedi. Bunda da 2-3kez basıma gelince açıkcası tereddüt ettm
Elcnbykckr 2-prensesannesiii ilk gebelikte basıma gelmediği icin bunda tereddüt ettim daha doğuma da var bilemedim
2005_aysn Elcnbykckr yani benim 3. Gebeligim hepsinde 5 bilemedin 6.ayimda basladi gelmeye sut uretmeye hazirlik korkulacak hicbirsey yok aksine cok guzel bisey dogumdan oncegelmesi
Elcnbykckr Hilal-95 evet 28de ve 29da geldi. Bende birebir gelirken görmedim sütyenime iz yapmış ordan anladım
Elcnbykckr 2005_aysn insallah iyi birseyde ilk doğumumda hemen gelmedi sütüm 4.gün falan gelmişti. Ve az emzirebilmiştim sütüm azdı. İnsallah bunda erkenden gelir ve emzirebilirm
Hilal-95 Elcnbykckr normal diyolar bakalım kuzum ben canlı canlı akmıştı valla görünce bi kaynar sular döküldü başımdan aşaya şok oldum snra sakinleştirdim kendımı ☺️
Kaderyusuf Elcnbykckr 15. Haftadan beri geliyor doktora sordum normal dedi erken doğar diye korktum 34 +4 olduk ne erken doğum riski vs hiçbirsey olmadı.