Kızlar bende enfeksiyon vardı doktorum fitil verdi kullanıyorum bugün sabah böyle ne sümüksü ne de yoğun akışkan hafif sümüksü sarı akıntı geldiğini gördüm fitil kullandığım için enfeksiyonu dışarı mı atıyorum ? Daha önce bu durumu yaşayan var mı 27+2 deyim