yesilkelebek Merhaba arkadaşlar, bebeğimin ismini ayaz koymayı düşünüyorum ama malum anlamından dolayı çevreden çocuk soğuk olur yapma diye çok söylem geliyor. Ayaz isimli tanıdık bebiş olanlar var mı? Nasıllar bilgi verebilir misiniz?
0267 yesilkelebek benim tanıdığım birinin çocuğunun adı ayaz. Çocuk çok sıcak kanlı mahalledeki herkes tarafından seviliyor. Biraz şımarık bir çocuk yalnız.
Kbrayank yesilkelebek bizde ayaz koycaktik hoca gelene kadar ayaz ayaz dedik dedikk hoca bi geldi asil koyduk😂 milletin lafına bakma gonlunden ne geçiyorsa onu koy
ipeknazinannesi yesilkelebek komşumun çocuğunun adı ayaz. Asla soğuk bir çocuk değil o kadar konuşkan ki artık sussun diye dua ediyorsun 😂😂 herkese gider büyük küçük demeden sohbet eder aşırı girişken bir çocuk. Ama çok yaramaz 🤭🤭
Sarisin_Anne yesilkelebek iki kuzenimin oğullarının adı ayaz. İkisi de çok tatlı maşallah. Birisi 2 yaşında aşırı sevimli kendince ağır abi takılır ama şirin bir çocuk. Diğeri de 5-6 yaşlarında maşallah aşırı karizma bir çocuk soğukkanlı değil hiç
seymaaa123 Kuzenimin adı ayaz ve gerçekten asla insanlara yaklaşmıyor dokunduğumuz an bağırıyor ve hep bi kavga modunda 😂😂 kendisi 3 yaşında gerçekten isimlerin karakterleri etkilediğini düşünüyorum
yesilkelebek seymaaa123 desenize gerçekten soğuk keskinlik var:) banada böyle söyleyerek zaten isimden vazgeçirmeye çalışıyorlar:)
yesilkelebek Kbrayank evet aslında bakmıyorum cok güzel bir isim hoşuma gidiyor ama o kadar çok söyleniyor ki artık etkileniyorum malesef:(
Rbn Ayy benim kuzenimin çocuğunun adı ayaz ama çok şımarık pislik olan çocuklar var ya aynı onlardan 😅
yesilkelebek Rbn hahahahaha🤣🤣 ay evet ya bazı çocuklar öyle gerçekten. Bizimde var bir kuzenin çocuğu çocukla kimse göz göze gelmek istemiyor bela olmaması için🤣
yesilkelebek ipeknazinannesi yaramazlık birazda karakter heralde bilmiyorum daha ilk çocuğum sağlıklıda yorum yapamıyorum ama ayaz isminde olup soğuk değil de girişken olmasına memnun oldum💃🏻
yesilkelebek Sarisin_Anne maşallah her ikisinede🧿 bana nedense hep ayaz ismi zaten aşırı karizmatik gelir onada uygun bir çocukmuş demekki👍🏼
ecemsmom yesilkelebek benim arkadaşımın bebeği var o isimde 7-8 aylık öyle çok da soguk bir bebek değil beni bir kez gördü ama giderken öpücük atıyordu 😂😂 ilk aylarında hep suratı asıktı ama sonradan gülmeye başladı :)
yesilkelebek ecemsmom ayyy maşallah yaa tam aradığım çocuk sıcakkanlı girişken💙 inşallah bizim ayaz’da öyle olur😍
Dilekcnkn yesilkelebek Eltimin oğlu var , kimlikte başka yazıyor ama 😂 gerçekten çok soğuk konuşmuyor çocuk 6 yaşında sadece güler o kadar konuşma yok hep bir uzaklık var
Kubra3525 yesilkelebek kardeşimin adı 6 yaşında ailenin gülen yüzü maskotu😂 şehir dışına çıksın mahalle ayazı arar sorar özler çok konuşuyor çok sıcak kanlı yolda yürürken bile dükkanlara selam verir😂
yesilkelebek Kubra3525 ne güzel yaa maşallah demekki her çocuk isminin anlamını taşıyor diye bir örnek yok kardeşinizde ispatı😇
yesilkelebek Ece003 offf gerçekten mi ya😭😭 isim analizinde yorumlar iyi ama sözcük manasına mı odaklanılmalı bilemiyorum
Dilekcnkn yesilkelebek Aynen öyle onlarda ayrı bir kafadalardı zaten ayaz günah diye kimliğe yasin yazdılar ama ayaz yasin olsaydı bari kimlikte farklı hitap olarak söylediğimiz isim farklı saçma yani