Asrinbaby Kızlar biliyorum sürekli bu postlardan açıyoruz yazıyoruz elimizden geldiğince . Doktor bebek 2 hafta ilerde suyu da 40i geçmeden biter dedi ve benim 2 günüm var hic acilmam yok dün baktı. Cuma gününe kadar açılma olması lazım 1 2 cm 🙄 böyle bisey başına gelen varsa lütfen kaynana postlarını bırakalım yararlı cevaplar paylasalim. Cuma günü suni alicam açılma olması lazım ama biraz sanirim . Bazı arkadaşlarım suni alacağına sezeryan ol diyo ama ben inanin kaldıramam ameliyatı çok korkuyorum. He mecbur kalınca olurum ama şimdi elimde bi seçenek var sizce de denemeyeyim mi ? Epidural de olucam sancilara dayanamazsam.🙄 allahım nolur hepimizi kurtar 🙏
Tugba54 Asrinbaby bende burada bekliyeyim 😌 pazartesi günümüz doluyor doktor 42'ye kadar bekleriz dedi ama bebeklerin çoğu tehlikeye girermis doktor garanti vermiyor sağlık açısından
Bsrauc Asrinbaby benim de cuma son,hiç açılma olmazsa fitil koyup yumuşatıyoruz öyle suni sancı veriyoruz dedi doktorum.Ben de çok kararsızım ya suni sancı,ya biraz daha bekleme yada sezaryen dedi,
Selmapiskin Asrinbaby cuma benimde kontrol var 9 ay 10 gün doluyor o gün. Ne diyecek ne yapacak bilmiyorum. Suni sancı ayrı bi soru işareti kafamda hakkımızda hayırlısı
Nebiyeee Benimde son 9 gun 38+5 oldum ama ultrasonda 1 hafta geri cikiyor yani 37+5 olarakmi dogumumu hesaplamam lazim kafam cok karisik bi arkadas yazmis suyum gelsin aniden hastaneye gidim acilmam olsun dogurim aynisindan bende istiyorum bakalim hayirlisi olsun beklemek çok sıkıcı Asrinbaby
Asrinbaby Tugba54 aynen iste ben ondan korkuyorum allah korusun bu zamana kadar geldik bi sorun varsa 21. Yy dayız ne gerekiyorsa yapılsın. Suyu azalır kaka yapar falan. Aç kalmamaya dikkat et cnm bol sıvı al. Suyu iyice azalıyor çünkü son günlerde 🙄 açılma olsa başlıcaz doğuma hurma yemekten kusacam artik 🤣
Tugba54 Asrinbaby doktorum bana biberiye ve adaçayı önerdi içmekten midem berbat oldu hic sevmem o çayları 😌 ama herşey bebeklerimiz için dikkat ediyorum ama 42 ye kadar beklemeyi göze alamam
Asrinbaby Bsrauc aynı durumdaymışız peki sancin cikiyo mu hiç? Benim dün baktı hic açılma yoktu. Sancılarım ufak ufak daha aslında 40 i beklesek belki gelir ama doktor o kadar beklemem diyo 🙄 gelişimi 2 hafta önde suyu yetmez dedi çok korkuyorum sezeryana alır diye.
Zeynepcelik Kizlar benimde 3 gpn sonra günüm bitiyo sancim yok viyanada kaliyorum terminim var cuma en son gelmese burda suni sanci yani fitil veriyolar 42 haftayi kesinlikle bekletmiyolar en fazla 40+4 sobra sanci bence bekletmek iyi deyil tedirgin olunuyo kesin
Asrinbaby Zeynepcelik evet 40 tan sonrası riskli durum suyu sonuçta azalıyor. Ben sezeryandan çok korkuyorum 😣
Zeynepcelik Asrinbaby sezeryan olmadim ama bende korkuyorum sonrasindan acidan Allaha siginmaktan baska çaremiz yok Yarabbim gönlümüzzce versin hepimizin insallah
Asia Doğumun her hali zor bi de kararı bize bırakmaları da ayrı zor...ben de 40haftalik oldum sancı şu nisan kanala inme rahim yumuşaması hiç bisey yok.3gun bekleyeceğiz oldu oldu.olmadi malesef sezeryan. Oysa ben herşey doğal akışında olsun isterdim.biranda suyum gelsin hastaneye gideyim açılma 4 5cm olsun doğum baslasin falan...ama ne yapcam ne olcak bilmiyorum. Riske de atamayız inatlaşmak istemiyorum.birbirimize dua edelim.
Selmapiskin Asia evet kesinlikle haklısın. Belki böylesi daha hayırlıdır. Alnımıza yazılanı yaşamak daha doğru bence millet erkenden doğuruyor keşke kırk hafta dursaydı diyor biz kırk haftaya geliyoruz doğmadı diyoruz. Herkesin yaşayacağı şeyler farklı biz duamızı edip tevekkül etmeliyiz.
Asrinbaby Zeynepcelik evet öyle yada böyle cekecegiz napalim 😣 sonunda güzel bebislerimize kavuşmak var
Asrinbaby Nebiyeee cnm ona doktor karar veriyor. On den gidip bekleyen de var geri çıkıp erken gelen de. Suyuna falan bakıyorlar ona göre karar veriyorlar . Insallah normal doğururuz sağ salim
Aniakbulut Asrinbaby merhabalar ben sonuna kadar normal dogum isteyen biriyim 38+6dayiz suanda.. aslada sezeryani desteklemiyorum ama eger hic acilmaniz yksa suni sanci cok sacma degilmi? Benim doktorum en az 3-4cm olmadan suni sanci vermeme konusunda ck kararli ve banada cok mantikli geliyo.. hic acilmasi olmayan biri icin suni sanci 10cm acmaz gbi geliyo.. bencr doktorunzla tekrardan konusun.. 10 saattrn fazla suni sanci cekmektense sezeryan olmak bana daha mantikli geliyo hem kendinizi hemde bebeginizi yormamis olursunuz
Asrinbaby Aniakbulut evet cnm ben kabullenemiyorum sezeryani delireceğim psikolojim bozuldu resmen. Doktorum dedi zaten cumaya kadar biraz olsun acilman olmazsa suni vermem dedi 🙄😣 belki p.tesi ye ikna ederim suyu yeterse
Zeynepcelik Kizlar karninizda sürekli serteşme varmi ben 39+3 deyim sizded oluyormu aşaga dogru basıyo sanki nişan gelmedi daha.....😘🤷♀️
Selmapiskin Zeynepcelik herşey bi anda oluyor merak etmeyin. O baskılar bi kaç gün içinde sancıya dönüşüyor aynı bende olduğu gibi.