Zafse bi tane kaset test alıp yapsanıza bugün . bende evde test yaptım , silik çıktı gece acilde kan verdim 0.209 çıktı gebelik yok dediler . eve giderken 2 test daha aldık onları da yaptım onlarda pozitif çıktı ve daha net çıktılar . hepsi kaset testti . sabah başka bi yerde kan verdim beta 180 çıktı . yani olmayacak şey oldu bende idrar doğru sonucu verdi , kan yanılttı . ya sonuçları karıştırdılar , yada cihaz bozuktu .