Kuzeyegemoms Canım o haftalarda benimde hareketlerde azalma olmustu hep endişeli geziyodum. Haftasına göre normal bi durum. Doktorum tatlı şeyler ye karnını doyur sol tarafa uzan 1 saat içinde hareket etmezse gel demişti
Esra1139 Dilaraeslem ben de 37 haftalığım bütün gün delirdim resmen niye etmiyo falan ama şuan durmuyo yerinde doktora gitcektim vazgeçtim o yüzden sanırım bazen olabiliyo keyifleri ne zaman isterse o zaman hareket ediyolar hemen korkmayın☺️
prensesannesiiiii Dilaraeslem kilo aldıkca hareketi azalıyormus ıcını ferah tut dıkkat et hareketlerine eğer öyle devam ederse doktora gidersin ama artık büyüyolar ve alanları daralıyor artık
Dilaraeslem prensesannesiiiii ay Allah razı olsun inşaAllah öyledir şuan bakalım biraz hareket ettim süt kaynattım şekerli içiyorum inşaAllah hareket eder de bende mutlu olurum 37-38 haftalar bnm için riskliydi ondan bu endişem bu gün kontrolüm de var hatta
NurBanu95 Dilaraeslem karnınıza sert hareketler yapıp uyarın uyuyorsada uyanacaktır aö durmayın hareker edip bş süre öyle uzanın
Dilaraeslem NurBanu95 kalktım şimdi çantamı kontrol ettim duş aldım mutfağı topladım süt ısıttım içiyorum inşaAllah hareket eder uzandım şuan bakalım 😥🤲🏻 Doktorum 37-38 haftalar senin için riskli demişti ondan bu endişem bu gün de kontrolüm vardı doğum tarihi alıcaktık
NurBanu95 Dilaraeslem 37.haftada bende şiddetli ishal kusma yaşamıştım kusmaktan hareketlerini takşp edememiştim aklıma gelşp takio ettiğimde de uzun süre te hissetmedim çikolata yedim su içtim oynamadı iki elimş kesesini sert nir şekilde uyardım eşim konuştu sevdi yşne hareket yok keseyi tekrar uyardım oynamaya başladı canınızı acıtır gibi sert uyarın doktorlarda öyle yapıyor içinşzş rahat tutun iyidir şnşallah bebiş
prensesannesiiiii Dilaraeslem cukulata ye harekete geçiyor benımkı hemen hareketleniyor bende öyle olunca panık yapıyorum ama son zamanlara geldik büyüyor artık annesi o yeride daralıyor ıcını ferah tut Allahın izniyle birşey olmaz
Dilaraeslem Denizmila21 Türkiye de yaşamıyorum burda sağlık ocağı sistemi yok 😭 kendi doktoruma gidincem 1 saat sonra açılmasını bekliyorum
Dilaraeslem NurBanu95 geldim şimdi nst ye bağladılar rahatladım bende sıcak su tuttum oynadım tatlı yedim yürüdüm hiç hareket yoktu şimdi nst ye bağladılar tık tık vuruyo macera arıyor heralde 🙄
Bebiscann Dilaraeslem canım bende aynısı bu gece uyuyamadım hem hareketler azaldı hem taş gibi oldu karnım sabaha kadar nefesim kesiliyordu resmen
Dilaraeslem eliffkrts evet şuan nst ye takıldı kalp atışı var 35 dk dinliyicez dedi doktor uzandım bekliyorum 🤲🏻 Şükür
Emineyavuz_53 Dilaraeslem herhangi stres üzüntü yaşadınız mı an duygu degisimii yorgunluk korku vb. Yada ilaç takviyesi.. bunlardan da geçici hareketsizlik olabiliyor.. çikolata yiyip sola yatıp elinizini yuvarlak hareketlerle masaj yapın karnınıza mutlaka bı tepki verecektir inşallah .
Serap_kartal5 Dilaraeslem bebek büyüyor ve karnına sığmamaya başladı ve eskisi gibi net hareketleri hissedemezsin ve kendini doğuma hazırlıyor kasılmaların oluyorsa dinlen
Babybella Dilaraeslem Kardeşimin 3 gün hareket etmemişti. Doktora gitti biseyi yoktu. Bazen oluyor. İnsan korkuyor tabi. Sevindim adınıza