Dilaraeslem Hareketler çok seyreklerimeye başladı ama sık sık karnım sertleşiyor 37+3 üm yaşayan var mı normal mi ? 😭😭😭 çok korkuyorum öğlen randevum var
Akrepbebek Dilaraeslem karnin sertleşmisi normal. Artık büyüdükleri için alanları çok dar. Bol su iç karninin tiklat bebek hareketleri etsin. Sertlestigi zaman da elinle ufala ve konuş bebeğine
Babybella Dilaraeslem Sola yatın bir saatte 5 kez hareket ediyorsa sıkıntı yok. Birde artık yeri daraldı eskidi gibi hareket edemiyor
Sinemokcu Dilaraeslem karin sertlesmeniz kasilma gibimi duzenli gidip geliyor ve agri varsa doktorunuzla iletisime gecin isterseniz
Yusuf__eren Dilaraeslem bnimde şuan öyle cnm 31 haftlgm hareket fzla aman aman yok yerlerimi daralıyor bilmiyorum sertleşme varsa belki doğum vardr cnm bn öyle gtrmstm dikiliyordu çocuk sürekli
Dilaraeslem Yusuf__eren dün akşam hisettim en son 8-9 gibi ama gece 2 de uyudum sabah 4,5 da kalktım hala hareket yok 😢
Dilaraeslem Yusuf__eren bu gün doğum iÇin tarih almaya gidicektim zaten öğlen ama dünden beri böyle olunca çok korktum rabbim korktuğumu yaşatmasın 😭
Tugba-alcay18 Sakin ol sen stres yaptıkça karnın da sertleşir . Alanı yok annesi belki de uyuyor kasma kendini
Dilaraeslem Minikpandam1 hayır bütün karnım sertleşiyor bölgesel sertleştiğinde anlıyorum oraya kendini sıkıştırıyor gibi oluyo
Dilaraeslem Akrepbebek su içmeyi deniyim hemen tatlı bişeyler atıştırdım çünkü tatlı falan yiyince oynuyor hemen oynamadı çok endişeliyim
Dilaraeslem Ozlem23 dün akşam hissettim en son normal mi ki acaba normalde ben uyanınca yada uyumaya gidince uzanınca hemen hareketlenir
Denizmila21 Dilaraeslem sağlık ocağında kalp atışı dinle . Geçen haftada benim bebeğim hareketsizdi . Ebe dinledi rahatladım
prensesannesiiiii Dilaraeslem kilo aldıkca hareketi azalıyormus ıcını ferah tut dıkkat et hareketlerine eğer öyle devam ederse doktora gidersin ama artık büyüyolar ve alanları daralıyor artık
Dilaraeslem marbling10 en son dün akşam hareket etti 8-9 gibi ama ben gece çok geç uyudum uyumadan da hissetmedim şimdi uyandığımda da hareket yok sadece taş gibi sertleşiyor
piremsesce Dilaraeslem yeri daraldığı için eskisi gibi hareket edemez ama siz gün içinde hareketlerini alıyosanız korkmayın
Dilaraeslem piremsesce gün içinde hissediyorum evet eskiye göre az olsa da hissediyorum ama dün akşamdan beri hissetmedim hiç gece geç uyumama rağmen ☹️