Sulee_ ayva çekirdeğini krem yapın , internette vardır nasıl yapıldığı . imkanınız varsa gümüş kapak alın . yoksa wee baby göğüs kalkanı koruyucusu alın , çü kü aşırı hassas oluyor yarayken atlet bile değse çok acıtıyor , onlar hep göğsünüzde olsun teması keser , emzirme bitince kendi sütünüzü sürün göğüs ucunuza . lanolin satılıyor aktarlarda o da iyi geliyor . ama söylediğim kalkan olunca hem temas kesildiğinden nefes alırsınız hemde süt birikiyor ucunda ve kendi sütünüz iyileştiriyor . gümüş kapak hariç hepsini denedim ben , hangisi iyi geldi hiçbir fikrim yok ama 😅 ama emzirmediğiniz zamanlardaki acıyı kesmek için wee baby göğüs kalkanı kesinlikle tavsiyemdir . çok ucuzdu hemde