Dilekcnkn Umudayolculuk36 Ben normal tok alıyorum karışık bazen sabah alırım bazen öğlen yada akşam yemekten sonra
Umudayolculuk36 Cimen_1409 bana yan etki yapmadı gerçi çok illaç kullanıyorum şuan mide yanmam var deli gibi 😢😢
Seldamm Umudayolculuk36 bana cok mide bulantisi ve uyku yapmisti bende gecr yatmadan ictim yattim oyle daha kolay oldu benim icin tavsiye ederim 😍
Melekkiz_1 Umudayolculuk36 ben de akşam yemeğinde bı saat sonra felan aliyorm sabah kahvaltıdan sonra bulanti yapıyordu