Ben 33. Haftamda kovid oldum , aynı anda bademciklerim iltihap olunca , kovid oldugumu düşünmedim , evde yatarak geçirdim bol su bol meyve yedim , sonrasında 6. Gün koku tat gidince kovid oldugumu anladım🤦♀️İyiki böyle olmuş tabi, aşım da yok, şansıma evde atlattım öyle, şuan 38. Haftadayım , herhangi bir sorun yok en az 3 litre su için c vitamini meyveler yiyin, doktorunuza danışın