Deletedmom_5 ben kaşar peynirini buzluğa atıyorum her zaman çünkü büyük oluyor ve küflenebiliyor buzlukta bişey olmuyor sabah erkenden çıkarıyorum kendi kendine çözülüyor ekstra çözmek için bir şey yapmıyorum ara ara kullanacaksam da buzluğa bırakmadan parçalara bölüp bırakıyorum hepsi bi anda çözülmesin diye