N-h-e123 Sinem12345 38-1′im sabah nişanım gelmişti ağrım sancım yok bir an önce sağ Salim doğum yapmak istiyorum , vücudumda kaşıntı var ve uyuyamıyorum
Esrakurtoglu96 Sinem12345 39+3 normal bekliyorum inşallah ama daha gelmeye niyeti yok beyefendinin 🤷🏻♀️
Dilekcnkn Sinem12345 Yani kasılmalar dışında birşey yok nişan yok , açıklık yok, bebek baş aşağı ama kanala girmemiş bekliyorum 38+1′im.
RabiaKose N-h-e123 bende de aşırı derecede kaşıntı var artık ağlayacak duruma geliyorum ne yapsam fayda etmiyor karın,popo ve üst baldır bölgesinde sizin bütün vücudunuz mu ? Artık cidden dayanamıyorum 🥺😥
slnydyr Sinem12345 39+0 olduk bugün. Henüz gelen giden yok. Dün gece şiddetli karın ağrısı oldu regli ağrısı gibi bi kaç saat,sonra uyumuşum.
slnydyr Sinem12345 benim belim arada ağrıyor çok fazla ağrım yok. Ağrı olduğunda daha çok kasıklarımda gibi regli ağrısı gibi tutuyor ama geçiyor düzenli bir ağrı yok 🤷🏼♀️
slnydyr Sinem12345 hayır kız. Kızlar erken gelir dediler erkenden beklemeye başladım böyle olunca geçmiyormuş gibi geliyor 😃
eliffkrts Sinem12345 38+2 yürümeye, çömelip kalkmaya, sıcak suda durmaya başladım ama ne nişan ne açılma yok inş gecikmez 🤷🏼♀️ çarşamba kontrolüm var bakalım
Sinem12345 slnydyr ayyy 39 haftaya girmişsin ben 38+0 ım bugün belim kopcak agrıdan gece yatırmıyor ama kasıkta karnımda bişey yok sırtım komple agrıyor 39 a kadar nasıl dayanırım böyle bilmem çıksın istiyorum artık