GoncaClk 4 aylık gebeyim dikkat etmeye çalışıyorum ama bı rafa uzanmak ya da askıya bişey asmak vs riskli mi sizce ?
EbrarLinaBebek GoncaClk böyle şeylere dikkat etsen iyi olur canım benim halam da 6 aylık hamileyken biyere uzanmış suyu gelmiş erken doğum yapmış. Herkesin başına gelecek diye birşey yok ama riskli yani
HilCann GoncaClk en dikkat etmen gereken donemdesin cnm birseye uzanirkem bebegin emzigi cikar derler batil inanc degil emzik derken kordon sanirim
BusraUras GoncaClk çok fazla uzanma yukarılara. Abartılmadıkça herşeyi yapabilirsin. Son haftalarda hiç asılma.
GoncaClk EbrarLinaBebek Haklisin canım dikkat ediyorum ama boyum kısa olduğu için arada mecburen uzanıyorum
Fnen GoncaClk yani uzan ama tek elinle iki elin birden yapma zaten yaparsan direk kasıkların ağrıyo hissedersin bir kere yaşadım çok korktum
GoncaClk Gul-42 Bencede öyledir ama işte herşeyden korkmasak😂 aslında sağlıklı bebeğe ne yaparsan yap düşmez diyo çoğu doktor ama yine de dikkat etmek lazım tabi
Alka GoncaClk dinlediğim doktorlara göre riskli değilmiş. Alakası yokmuş yani. Batıl inanç gibi birşey. Gayette her yere uzanıyorum. Bulaşık makinesini hergün boşaltıp dizmek yetiyor zaten. 😂
GoncaClk Alka Evet bende öyle biliyorum ama batıl inançta olsa bazen korkuyor insan işte 😂 bende yapıyorum mecburen