Eyani Kızlar 40+1 olduk, 4. Trimester’e geçtik ama benim ne ağrım var ne sancım ne de başka bir belirtim yok, bakalım ne zaman gelecek benim nazlı kızçem 😄🥰🥰🥰
HilCann Eyani ooo 38+6 yim ne zaman gelcek deyip duruyom susayım bari sen masallahh iyi dayandin kiss senin prenses fazla sabirli😂
saideeeee Eyani 41.haftan dolunca gelir çok az kalmış bende öyle doğum yaptım 41.haftam dolmuştu ama hiç sancı vs yoktu 🤣
Eyani Mrvyldrm1 gerçekten mi, benimde bekleyecek heralde, gidişat onu gösteriyor 😊 suni sancısız gelse keşke ağrım 🤲🏻
Mrvyldrm1 Eyani benim o kadar ağrım yoktu ki ahahaha akşam yatıp sabah kalkıyordum çok gezmekten belim ağrıyordu sadece açılmam falan sıfırdı. Zaten bebeğim iri çatım dardı sezaryendi kendi gelsin istedik bekliyorduk suyu azalınca doktor günü kalmadı dedi. Ameliyata girmeden hemen öncede nişanım geldi :)
HilCann Eyani kisa zamanda guzel haberlerini duyariz insallah pozitif dogum hikayeni bekliyoruz hayirlisiyla bize de umud ol hadi bakalim🥰