Dunyabebek oda sıcaklığında 3saat buzdolabında 3gün buzlukta 3ay saklanıyor. Süt saklama poşetleri var sağıp ona koyup kaldırıyoruz. Isıtma işlemini ise sıcak suyun içine koyarak yapıyoruz. Ben biberonu sıcak suya koyuyorum bir kasenin içine öyle ısınıyor süt.