Damlaxe3 3 gundur rahminde batma var normalde kızımı solda hissederdim ama sanki kasiklarımda halay çekiyor 😄 bu döndüğüne mi işaret
Dilara0638 Damlaxe3 benimki ayak aşağı dururken bir gün aniden karnımın içinde 2-3 dakika lıkır lıkır hareketlenmeler sallanmalar olmuştu bu normal değil kesin dönüyor dedim ve kontrole gittiğimizde baş aşağıydı😄
Kumru_ Damlaxe3 Benim bebeğin başı yukardaydi kaburgamin altında aşırı baskı yapıyordu.ve kasıklarımda bayağı hareket hissediyordum. Ama bence baş aşağı döndü. Çünkü şuan kaburgamin altı boşaldı ve idrara daha sık çıkma ihtiyacı duyuyorum.
Gull_94 Damlaxe3 vajınanın ust kısmına elımle dokunuyodm gıbegın basladgı yere hafıfnsertlık sezersem anlıyodum ben
Uyumsuzzz Hareketlerini takip edin mesela tekmeleri nerede atıyor yada sırtı poposu nerde benım baş geliş duruyor oğlum karnımın üstünde sertlik var sırtı olduğunu anlıyorum