evlatkokusu0806
ayse12211
guzel anneler, su an ne yasiyosaniz dogduktan sonra bebeginizde kalici etkileri oldugunu lutfen unutmayin. Ilk gebeligim bir cok insan yuzunden cok stresli gecti, dogum yaptim emzirme donemimde yine bir suru stres yasadim.. hepsi psikolojik siddetten kaynakliydi. Esimin annesi olsun babam olsun, cok incitildim kirildim icine attim kendi kendimi yedim kafaya taktim gecelerce gunlerce uzuldum agladim. Sonuc; kizim stresli bi cocuk oldu. Su an 1 bucuk yasinda cok sukur sagligi yerinde ve akilli bir cocuk. Ama cok gergin, asiri tezcanli. Sebepsiz aglama krizleri, meme reddi, uyku reddi, sinirlilik hali, ufacik sebepten normal baslayan bir aglamayi kriz derecesinde uzatmasi ve yipranan bir anne 🤗 kendimi taniyamiycak kadar zor bi donemden geciyorum. Size tavsiyem ne olursa olsun, hayatta her seyin cozumu var ve lutfen kendinizi hic kimse yuzunden uzmeyin. Birakin herkes yapmak istedigini yapsin, siz sadece kendinize ve bebeginize odaklanin. Gerekirse annelik icgudusuyle tirnaklari cikariverin caninizi kim sıkıyosa ona acimayin. Cunku artik sizin caninizdan bi parca yolda, cunku artik dunya bi yana bebeginiz bi yana. Ondan daha onemli ve ondan daha cok iyi olmasini isteyeceginiz hic kimse olmayacak. Kucaginiza saglicakla alin insallah, o zaman anliycaksjniz demek istedigimi. Insan kendinde dunyayi karsisina alacak bi guc hissediyo.. O yuzden su an bir damla gozyasiniza bile degmeyecek seyler icin kendinizi de bebeginizi de uzmeyin. Simdiden mutluluk ve sakinlik tohumlarini ekin.