Elvincagan Kizlar sabah 8 den beri karın ağrım var ishalle birlikte bütün karnım ağrıyo midem de kötü bulanıyor gibi 32. Hafta doldu kahve limon yedim ishalse geçsin diye böyle bi durum yaşayan var mı
Yesimmm93 Elvincagan bendede oldu 31 haftada gün boyu cektım hatta doğuruyum dedim o kadar agrım oldu Başım dondu ter bastı falan Allah’a şükür ertesı güne geçti canım midede skıntın varsa eğer olabiliyor arada öyle
Cigdematasoy Ben dünden beri öyleyim karın ağrısı ishal bebek doğum pozisyon unu almış demişti üç gün önce doktor bugün tekrar gidicem hastaneye akşam bakalım ne dicek
58Vildan canım bende o haftamdayken çok kusuyodum tıpkı anlattığın gibiydim bi sorun yoktu sancı düzenliyse yinede bi hastaneye görünmende fayda var dopum sancısı haraket ettikçe geçmeyen uzun düren keskin ağrıymış doktorumun söylediğine göre
Fatosumum Salgın var kusma ve ishal salgını herkes dökülüyo merak etmeyin bişey yoktur ama kusarsanız eğer doktora görünün bi sancıyı tetikliyomuş çünkü
Elvincagan Duş aldım şimdi iyi geldi gibi sıcak su bakalım gün içinde né olacak il disindayım ablamda doktorumda uzak kalıyo çok siddetlenir devam ederse doktora gidecegim