NBA ameliyat olmadım ama doğum sonrası da olmak istemiyorum. 3 doktora gittim ayrı görüşler almak için iki genel cerrahi bi de kendi kadın dogumcum hepsi aynısını söyledi. Riske atmaya gerek olmadığını düşünüyorum her halükarda bebek doğacak öyle ya da böyle bi dikiş ağrısı bi de hemoroid ağrısı olursa iyice ben wc ye bile gidemem korkudan hem ön hem arka sorunlu diye 🤣