Kızlar gün içerisinde ateş halsizlik baş ağrısı vardı hastaneye gittim 2 tane serumdan sonra gözlerimi açabildim o gece sıtma gibi titremeyle uyandım ve asla kendimi durduramıyorum yorgan vardı zaten üzerimde iki battaniye aldım üzerime sıcak su torbası koydum 1 saat sonrasında geçti ama daha sonradan kulaklarıma kadar ateşli olduğumu hissediyorum titreme geçti diye alnıma buz falan koydum o şekilde uyuya kalmışım sabah uyandığımda aşırı derecede terlemiş olarak uyandım bu durum bebeğimi etkileyecek diye çok korktum 😟 Gebelikte böyle durum yaşayanlar varmış internetten baktım ama aranızda böyle bir durum yaşayan var mı ?