Tgbkrm-21 Çok geçmiş olsun. Ben de hayatımın bir döneminde ciddi psikosomatik etkiler yaşadım. Nefes egzersizleri, açık hava yürüyüşleri, zor da olsa canınız hiçbir şey yapmak istemese de her gün erkenden güne başlayıp güneş ışığından daha uzun faydalanmak, her gün kendiniz için en az birşey yapmak anksiyeteyi ve ataklarını biraz olsun azaltıyor. Kendinizi ve ağrılarını dinlemeyeye çalışın. Şifa dilerim, kendinizi üzmeyin yalnız değilsiniz birçok insan bunun mücadelesini veriyor, önünde sonunda geçecek 🙏