Çok şükür bebeğim 3 gündür kuvozdeydi üzüntüden sütüm gelmiyor du onu emzirdim birbirimizi bekliyormuşuz sütüm geldi hemen izin verdiler Allahım bu mutluluk paha biçilemez inşallah yarında çıkarlırarda herşeyi normale dönmüş Yuvamıza gideriz hiç bir evladı anasız anayıdaa evlatsız bırakmasın çok zor şükürler olsun ki 🌸🌸🌸onunla anne karnında bol bol konuşun girdiğimde ağlıyordu annem ben geldim ağlama dedim elini tuttum parmağımı sıkı sıkı kavradı evlat çok başkaymış 😭